czy seo to reklama

Czy pozycjonowanie stron jest reklamą?

czas czytania: 6

min

Pozycjonowanie bez wątpienia stanowi doskonałe uzupełnienie (a w niektórych przypadkach także podstawę) skutecznej strategii marketingowej. Czy jednak działania SEO można nazwać reklamą? Przekonajmy się!

crawl budget okładka

Czym jest crawl budget i jak wpływa na indeksowanie Twojego serwisu?

czas czytania: 9

min

Indeksowanie to pierwszy krok do tego, by Twoja strona zaistniała w wynikach wyszukiwania Google. Roboty wyszukiwarki mają jednak swoje ograniczenia – dowiedz się, czym jest crawl budget i jak nim zarządzać!

SEO czy pozycjonowanie okładka

Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie?

czas czytania: 14

min

Terminy „SEO” i „pozycjonowanie” są obecnie stosowane praktycznie wymiennie. Czy powinno tak być? Poznaj subtelne różnice między tymi określeniami i dowiedz się, jak wykorzystać oba obszaru w walce o najwyższe miejsca w Google!

narzędzia ai okładka

6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera

czas czytania: 11

min

Rozwój modeli językowych opartych na uczeniu maszynowym nie mógł pozostać bez wpływu na pracę copywriterów – to oczywiste. Wsparcie AI może jednak stanowić szansę, a nie zagrożenie. Poznaj 6 przydatnych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję!

atrybuty rel

Atrybut rel=”noopener”, ”noreferrer” a rel=”nofollow”

czas czytania: 9

min

Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami.

seo wielokanałowe okładka

Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować? 

czas czytania: 9

min

Słowo klucz na dzisiaj – dywersyfikacja. Pozycjonowanie wielokanałowe zakłada jednoczesne wykorzystanie kilku różnych sposobów na dotarcie do użytkowników. Przekonajmy się, dlaczego takie podejście jest skuteczne oraz jak zbudować wokół niego własną strategię SEO.

consent okładka

Czy masz poprawnie wdrożony Consent Mode V2? Sprawdź to!

czas czytania: 11

min

Pobieranie zgód od użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową to obecnie wymóg prawny. Właściciele serwisów, na których nie została wdrożona najnowsza wersja systemu zarządzania zgodami, czyli Consent Mode V2, nie będą w stanie m.in. skorzystać z pełnego potencjału Google Analytics. Podpowiadamy, jak i kiedy warto dokonać aktualizacji.

passage google okładka

Passage indexing – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?

czas czytania: 8

min

Bezpośrednie odpowiedzi wyświetlane na pozycji 0 w wynikach wyszukiwania Google to ogromne ułatwienie dla użytkowników, ale też szansa dla właścicieli serwisów internetowych. Przekonaj się, jak wykorzystać passage indexing w optymalizacji swojej strony.

okładka grafika do social mediów

Jak stworzyć grafikę do social mediów

czas czytania: 10

min

Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.

thin content okładka

Thin content – czym jest i jak szkodzi SEO? 

czas czytania: 8

min

Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie przynoszą praktycznie żadnych długotrwałych korzyści w procesie pozycjonowania. Dowiedz się, jak zoptymalizować zawartość strony i zyskać lepszą widoczność.

strategia seo

Sztuczna inteligencja w Google Translate

czas czytania: 5

min

Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane.

jak zacząć okładka

Jak zacząć pozycjonować stronę? Poradnik 2024

czas czytania: 13

min

Jak zacząć działania związane z pozycjonowaniem? Zapoznaj się z naszym poradnikiem, który wyjaśnia podstawowe prace i kroki, jakie podejmuje się w SEO przy stronach internetowych.

vseo okładka

VSEO – Video Search Engine Optimization

czas czytania: 9

min

Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również możesz walczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać treścią video.

ranking-czynniki

Najważniejsze czynniki rankingowe

czas czytania: 9

min

Google nie zdradza wszystkich czynników wpływających na pozycje stron, ale udziela wielu podpowiedzi. Sprawdźcie zestawienie wskaźników, które trzeba brać pod uwagę, zarządzając swoją witryną.

strategia pozycjonowania

Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać?

czas czytania: 5

min

Co tak naprawdę oznacza skuteczne pozycjonowanie stron? Czy to tylko posiadanie wysokich pozycji dla określonego zestawienia wyrażeń? A może zwiększenie ruchu na stronie poprzez pozycjonowanie dużej ilości wyrażeń – tzw. pozycjonowanie na długi ogon? W niniejszym artykule postaram się przedstawić kilka, mam nadzieję, przydatnych wskazówek, które pomogą Państwu w wyborze odpowiedniej strategii SEO.

audyt seo okładka

Jak zrobić audyt SEO dla strony internetowej. Poradnik z checklistą.

czas czytania: 15

min

Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu.

oferta pozycjonowania okładka

Co powinna zawierać oferta pozycjonowania? 

czas czytania: 11

min

Kompleksowa oferta na usługi SEO powinna zawierać szereg elementów, które razem składają się na skuteczne pozycjonowanie. Dowiedz się, jakie działania powinna obejmować dobra oferta!

link juice okładka

Link juice – czym jest i jak mierzyć moc linków?

czas czytania: 9

min

Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym jest link juice i co tak naprawdę wpływa na moc odnośników w obrębie Twojego serwisu. W tym artykule omawiamy zarówn kwestie linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego.

page speed

Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony

czas czytania: 5

min

Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr – szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania.

efekty SEO

Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić?

czas czytania: 12

min

Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów.

wyszukiwarka internetowa

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania strony i kampanii AdWords?

czas czytania: 5

min

Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research?

negatywne opinie o firmie-min

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci? 7 przydatnych wskazówek

czas czytania: 5

min

Aż 95% konsumentów na świecie sprawdza rekomendacje online zanim dokonają zakupu. Warto więc dbać o reputację firmy w internecie. Jak zatem odpowiadać na negatywne opinie? Podpowiadamy!

promocja branży beauty

Promocja salonu kosmetycznego i fryzjerskiego w internecie

czas czytania: 5

min

Reklama AdWords, social media marketing, pozycjonowanie i marketing szeptany to skuteczne narzędzia, które warto wykorzystać w promocji salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Podpowiadamy, jak prowadzić przemyślane działania.

optymalizacja

Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?

czas czytania: 5

min

Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.