min
min
Pozycjonowanie bez wątpienia stanowi doskonałe uzupełnienie (a w niektórych przypadkach także podstawę) skutecznej strategii marketingowej. Czy jednak działania SEO można nazwać reklamą? Przekonajmy się!
min
Indeksowanie to pierwszy krok do tego, by Twoja strona zaistniała w wynikach wyszukiwania Google. Roboty wyszukiwarki mają jednak swoje ograniczenia – dowiedz się, czym jest crawl budget i jak nim zarządzać!
min
Terminy „SEO” i „pozycjonowanie” są obecnie stosowane praktycznie wymiennie. Czy powinno tak być? Poznaj subtelne różnice między tymi określeniami i dowiedz się, jak wykorzystać oba obszaru w walce o najwyższe miejsca w Google!
min
Rozwój modeli językowych opartych na uczeniu maszynowym nie mógł pozostać bez wpływu na pracę copywriterów – to oczywiste. Wsparcie AI może jednak stanowić szansę, a nie zagrożenie. Poznaj 6 przydatnych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję!
min
Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami.
min
Słowo klucz na dzisiaj – dywersyfikacja. Pozycjonowanie wielokanałowe zakłada jednoczesne wykorzystanie kilku różnych sposobów na dotarcie do użytkowników. Przekonajmy się, dlaczego takie podejście jest skuteczne oraz jak zbudować wokół niego własną strategię SEO.
min
Pobieranie zgód od użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową to obecnie wymóg prawny. Właściciele serwisów, na których nie została wdrożona najnowsza wersja systemu zarządzania zgodami, czyli Consent Mode V2, nie będą w stanie m.in. skorzystać z pełnego potencjału Google Analytics. Podpowiadamy, jak i kiedy warto dokonać aktualizacji.
min
Bezpośrednie odpowiedzi wyświetlane na pozycji 0 w wynikach wyszukiwania Google to ogromne ułatwienie dla użytkowników, ale też szansa dla właścicieli serwisów internetowych. Przekonaj się, jak wykorzystać passage indexing w optymalizacji swojej strony.
min
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.
min
Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie przynoszą praktycznie żadnych długotrwałych korzyści w procesie pozycjonowania. Dowiedz się, jak zoptymalizować zawartość strony i zyskać lepszą widoczność.
min
Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane.
min
Jak zacząć działania związane z pozycjonowaniem? Zapoznaj się z naszym poradnikiem, który wyjaśnia podstawowe prace i kroki, jakie podejmuje się w SEO przy stronach internetowych.
min
Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również możesz walczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać treścią video.
min
Google nie zdradza wszystkich czynników wpływających na pozycje stron, ale udziela wielu podpowiedzi. Sprawdźcie zestawienie wskaźników, które trzeba brać pod uwagę, zarządzając swoją witryną.
min
Co tak naprawdę oznacza skuteczne pozycjonowanie stron? Czy to tylko posiadanie wysokich pozycji dla określonego zestawienia wyrażeń? A może zwiększenie ruchu na stronie poprzez pozycjonowanie dużej ilości wyrażeń – tzw. pozycjonowanie na długi ogon? W niniejszym artykule postaram się przedstawić kilka, mam nadzieję, przydatnych wskazówek, które pomogą Państwu w wyborze odpowiedniej strategii SEO.
min
Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu.
min
Kompleksowa oferta na usługi SEO powinna zawierać szereg elementów, które razem składają się na skuteczne pozycjonowanie. Dowiedz się, jakie działania powinna obejmować dobra oferta!
min
Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym jest link juice i co tak naprawdę wpływa na moc odnośników w obrębie Twojego serwisu. W tym artykule omawiamy zarówn kwestie linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego.
min
Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr – szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania.
min
Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów.
min
Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap promocji strony internetowej. Dobór odpowiednich fraz pozwala na dotarcie do wybranej grupy użytkowników, którzy dokonają konwersji. Jak skutecznie przeprowadzić keywords research?
min
Aż 95% konsumentów na świecie sprawdza rekomendacje online zanim dokonają zakupu. Warto więc dbać o reputację firmy w internecie. Jak zatem odpowiadać na negatywne opinie? Podpowiadamy!
min
Reklama AdWords, social media marketing, pozycjonowanie i marketing szeptany to skuteczne narzędzia, które warto wykorzystać w promocji salonu kosmetycznego lub fryzjerskiego. Podpowiadamy, jak prowadzić przemyślane działania.
min
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.